POHYBEM

K PEVNÉMU

ZDRAVÍ

ZÁDA BEZ BOLESTI, FUNKČNÍ TĚLO, SILNÉ JÁDRO

Tělocvična pro všechny, kdož chtějí zlepšit fyzickou kondici, zesílit, odstranit bolesti zad a zbavit se stresu


ÚVODNÍ SLOVO

 

MOJE POSLÁNÍ A PROČ TO VŠECHNO DĚLÁM?

Jednoduše, při pohledu na fyzický stav většiny lidí okolo mě mi je trošku ouzko. Vidím spoustu zničených a unavených tělesných schránek. Ohnutých v polohách naprosto nepřirozených a dobou zubožených. Mnohdy bez radosti a nadšení do života. Spousta z nás si vůbec neuvědomuje, že PSYCHICKÝ  a FYZICKÝ stav člověka jde ruku v ruce. Jestliže nefunguje jedno, pravděpodobně se to negativně projeví i na tom druhém. Já na tom byl v minulosti dost podobně a svoje tělo jsem doslova zdevastoval. A to mi bylo pouhých 24 let. To byl bod, kdy jsem si řekl DOST, takhle už to dál nechci. A je to právě pohyb, který mi pomohl se vypořádat s tíživou životní situací. Opět jsem nabral energii a chuť do života. Najednou jsem byl veselejší, vitálnější, lépe zvládál stres. Nejdůležitější ze všeho bylo, se naučit hýbat efektivně. Zapojit "MRTVÉ" partie, propojit MOZEK s tělem a dát tak základy funkčnímu pohybu. Což je to HLAVNÍ, co učím svoje klienty. Oživit tělo, uvolnit mysl, zlepšit fyzický i psychický stav. Bohudík se daří, naplňuje mě to štěstím a s radostí pomáhám dalším a dalším lidem. Tento web stavím na svých dlouholetých zkušenostech, spokojených klientech a je to pro mě nástroj, jak šířit moje myšlenky dál mezi lidi.

Krátká ukázka mojí práce ZDE...

PROČ FUNKČNÍ CVIČENÍ?

Funkční trénink vytváří takovou skladbu cviků, která klientovi pomůže provádět běžné denní aktivity s vyšší výkonností a nižším rizikem úrazu. Kvalitní trénink vede k vyšší svalové rovnováze, pozitivně napomáhá kloubní stabilitě a výrazně přispívá k prevenci zranění pohybového aparátu. Obrovskou výhodou je rozsah pohybu ve všech jeho třech rovinách. Vezměme například srovnání funkčního tréninku se cvičením na izolovaných strojích v posilovnách. Ve většině případů se – vzhledem ke konstrukci stroje – jedná pouze o pohyb v jedné rovině, což je v běžném lidském životě zcela nepřirozené. Izolované cviky procvičují svalovou skupinu, nikoliv však pohyb. To vede k nižší efektivitě tréninku zdravého pohybu člověka. Špatné návyky mohou samozřejmě vést ke zranění při jiné formě sportu či při každodenní činnosti.

MOZEK V HLAVNÍ ROLI

VŠECHNO CO DĚLÁME, ŘÍDÍ NÁŠ MOZEK. POCITY, EMOCE, MYŠLENÍ. A POHYB NENÍ VYJÍMKOU. PROTO UČÍM SVÉ KLIENTY ZAPOJIT DO POHYBU MOZEK, PROTOŽE JEDINĚ TAK ZAČNETE SVOJE TĚLO SKUTEČNĚ OVLÁDAT.

DÝCHÁNÍ A SILNÉ JÁDRO

DVA ZÁKLADY, KTERÉ NEODMYSLITELNĚ PATŘÍ K SOBĚ. BEZ DÝCHÁNÍ SE NEAKTIVUJE JÁDRO A BEZ AKTIVACE SE JÁDRO NEPOSÍLÍ. JEDNODUCHÉ A PROSTÉ. PROTO JE DŮLEŽITÉ SI TENTO ZÁKLAD 100% OSVOJIT.

FLEXE A EXTENZE KYČLE

ZÁKLADNÍ A PRO ČLOVĚKA NAPROSTO PŘIROZENÝ POHYB V OBLASTI KYČLÍ, KTERÝ ULEVUJE ZEJMÉNA PŘEPĚTÍ PÁTEŘE V BEDERNÍ OBLASTI. AKTIVUJÍ SE VELMI SILNÉ SVALY, KTERÉ NAPOMÁHAJÍ KOMPLEXNÍMU POHYBU.

OŽIVENÍ FUNKCE ZAD

V DNEŠNÍM SEDAVÉM STYLU ŽIVOTA TOTO VNÍMÁM JAKO NEJVĚTŠÍ POHYBOVOU DEGRADACI. DISFUNKCE TĚCHTO SVALŮ MÁ ZA NÁSLEDEK BOLESTI ZAD, NADMĚRNÝ STRES I BOLESTI HLAVY.

ZÁZRAK JMÉNEM KETTLEBELL

Ke své práci využívám zejména, ne však pouze, nástroj s názvem KETTLEBELL.

 

Proč používám zrovna tenhle nástroj?

  • Je univerzálním nástrojem pro rozvoj všestranných fyzických dovedností
  • Extrémě posiluje lidské JÁDRO
  • Zapojuje tělo jako celek
  • Je vhodný pro každého
  • Lze s ním svičit kdekoliv

Průvodce Kettlebell (V AJ)

Zde si můžeš stahnout velkého průvodce Kettlebell. Zjisti co všechno s ním můžeš cvičit.

CO O MNĚ ŘEKLI MOJI KLIENTI

Než jsem poprvé cvičil v Tělárně, neměl jsem prakticky žádná očekávání. V gymu už jsem předtím cvičil a tak jsem nečekal nic nového. Překvapením mi bylo, jak dobře vybavená tělocvična to je a jak super je místí šéf kouč! Získal jsem tak super kamaráda a nové poznatky ze světa cvičení, které zužitkovávám dodnes. Hodně mi pomohlo zaměření se na nohy a hrudník, kde jsem dostal rady asi nejcenější. Kdo uvažujete o nekonvenčním stylu cvičení se super trenérem s lidským přístupem, tak tohle je přesně pro vás.

ODŘEJ VÍTEKVEDOUCÍ PRODEJNY

Do Tělárny jsem šla s tím, že bych ráda zkusila komplexní cvičení na celé tělo, včetně "CORE" a zádového svalstva, na které se často zapomíná. A taky zvědavost, co všechno se dá cvičit s Kettlebel závažím. Skutečnost předčila očekávání. Po roce pravidelné docházky 3 x v týdnu vcelku slušná změna na osvalení celého těla, žádné bolesti zad ani hlavy a hlavně úžasné pocity při i po tréninku. Zjištění, že silový trénink může být i pro ženy velkou zábavou. Tělárna je mým druhým domovem a drogou. Skvělé cvičení s pohodovou partou lidiček. Jednoznačně doporučuji.

MARIE SKÁLOVÁOFFICE MANAGER

Dlouho jsem se odhodlával k nějakému cvičení, pak jsem náhodou narazil na nově otevřenou Tělárnu, tak jsem to šel zkusit a už víc než rok sem s chutí chodím. Trénink je vždy výborně připravený, trenér stále sleduje jestli cvičím správně a pokaždé se parádně "zničím". V práci sedím u počítače a tohle cvičení mě skvěle protáhne, nabudí a narovná záda. Cítím se mnohem ohebnější a silnější. Doporučil bych to Každému...ať sportovec nebo "kancelářská krysa", každý si v Tělárně užije. Je tam dobrá parta, vždycky sranda a Lukaso je super člověk a skvělý trenér

KAREL KŠÁNAVEDOUCÍ ODDĚLENÍ

V Tělárně jsem v podstatě očekávala to, co od předchozích pokusů o cvičení. Nic. S nadšením rychle začnu a ještě rychleji vyřízená skončím. Ale ono mě to chytlo a je to super, skvělý, báječný a těšim se na každý další trénink. A pozor, já "gaučový typ" se pokouším cvičit i doma. Teda dle instrukcí uvolňovat krk a ramena. A to i když jdu spát. Je mi líp, pomalu mě přestávají bolet záda, začínají se probouzet ostatní svaly. Fakt jsem zjistila, že nějaké mám a začínají opravdu pracovat. Doporučuji všem maminám i všem "gaučákům". To prostě musíte zkusit, tohle se vám "dostane pod kůži"...

ILONA KVĚTOŇOVÁUČITELKA