POHYBEM

K PEVNÉMU

ZDRAVÍ

ZÁDA BEZ BOLESTI, FUNKČNÍ TĚLO, SILNÉ JÁDRO

Tělocvična pro všechny, kdož chtějí zlepšit fyzickou kondici, zesílit, odstranit bolesti zad a zbavit se stresu


ÚVODNÍ SLOVO

 

PROČ FUNKČNÍ CVIČENÍ?

Funkční trénink se snaží vytvořit takovou skladbu cviků, která klientovi pomůže provádět běžné denní aktivity s vyšší výkonností a nižším rizikem úrazu. Kvalitní trénink vede k vyšší svalové rovnováze, pozitivně napomáhá kloubní stabilitě a výrazně přispívá k prevenci zranění pohybového aparátu. Obrovskou výhodou je rozsah pohybu ve všech jeho třech rovinách. Vezměme například srovnání funkčního tréninku se cvičením na izolovaných strojích v posilovnách. Ve většině případů se – vzhledem ke konstrukci stroje – jedná pouze o pohyb v jedné rovině, což je v běžném lidském životě zcela nepřirozené. Izolované cviky procvičují svalovou skupinu, nikoliv však pohyb. To vede k nižší efektivitě tréninku zdravého pohybu člověka. Špatné návyky mohou samozřejmě vést ke zranění při jiné formě sportu či při každodenní činnosti.

MOZEK V HLAVNÍ ROLI

VŠECHNO CO DĚLÁME, ŘÍDÍ NÁŠ MOZEK. POCITY, EMOCE, MYŠLENÍ. A POHYB NENÍ VYJÍMKOU. PROTO UČÍM SVÉ KLIENTY ZAPOJIT DO POHYBU MOZEK, PROTOŽE JEDINĚ TAK ZAČNETE SVOJE TĚLO SKUTEČNĚ OVLÁDAT.

DÝCHÁNÍ A SILNÉ JÁDRO

DVA ZÁKLADY, KTERÉ NEODMYSLITELNĚ PATŘÍ K SOBĚ. BEZ DÝCHÁNÍ SE NEAKTIVUJE JÁDRO A BEZ AKTIVACE SE JÁDRO NEPOSÍLÍ. JEDNODUCHÉ A PROSTÉ. PROTO JE DŮLEŽITÉ SI TENTO ZÁKLAD 100% OSVOJIT.

FLEXE A EXTENZE KYČLE

ZÁKLADNÍ A PRO ČLOVĚKA NAPROSTO PŘIROZENÝ POHYB V OBLASTI KYČLÍ, KTERÝ ULEVUJE ZEJMÉNA PŘEPĚTÍ PÁTEŘE V BEDERNÍ OBLASTI. AKTIVUJÍ SE VELMI SILNÉ SVALY, KTERÉ NAPOMÁHAJÍ KOMPLEXNÍMU POHYBU.

OŽIVENÍ FUNKCE ZAD

V DNEŠNÍM SEDAVÉM STYLU ŽIVOTA TOTO VNÍMÁM JAKO NEJVĚTŠÍ POHYBOVOU DEGRADACI. DISFUNKCE TĚCHTO SVALŮ MÁ ZA NÁSLEDEK BOLESTI ZAD, NADMĚRNÝ STRES I BOLESTI HLAVY.

ZÁZRAK JMÉNEM KETTLEBELL

Ke své práci využívám zejména, ne však pouze, nástroj s názvem KETTLEBELL.

 

Proč používám zrovna tenhle nástroj?

  • Je univerzálním nástrojem pro rozvoj všestranných fyzických dovedností
  • Extrémě posiluje lidské JÁDRO
  • Zapojuje tělo jako celek
  • Je vhodný pro každého
  • Lze s ním svičit kdekoliv

Průvodce Kettlebell (V AJ)

Zde si můžeš stahnout velkého průvodce Kettlebell. Zjisti co všechno s ním můžeš cvičit.

CO O MNĚ ŘEKLI MOJI KLIENTI

Než jsem poprvé cvičil v Tělárně, neměl jsem prakticky žádná očekávání. V gymu už jsem předtím cvičil a tak jsem nečekal nic nového. Překvapením mi bylo, jak dobře vybavená tělocvična to je a jak super je místí šéf kouč! Získal jsem tak super kamaráda a nové poznatky ze světa cvičení, které zužitkovávám dodnes. Hodně mi pomohlo zaměření se na nohy a hrudník, kde jsem dostal rady asi nejcenější. Kdo uvažujete o nekonvenčním stylu cvičení se super trenérem s lidským přístupem, tak tohle je přesně pro vás.

ODŘEJ VÍTEKVEDOUCÍ PRODEJNY

Do Tělárny jsem šla s tím, že bych ráda zkusila komplexní cvičení na celé tělo, včetně "CORE" a zádového svalstva, na které se často zapomíná. A taky zvědavost, co všechno se dá cvičit s Kettlebel závažím. Skutečnost předčila očekávání. Po roce pravidelné docházky 3 x v týdnu vcelku slušná změna na osvalení celého těla, žádné bolesti zad ani hlavy a hlavně úžasné pocity při i po tréninku. Zjištění, že silový trénink může být i pro ženy velkou zábavou. Tělárna je mým druhým domovem a drogou. Skvělé cvičení s pohodovou partou lidiček. Jednoznačně doporučuji.

MARIE SKÁLOVÁOFFICE MANAGER

Dlouho jsem se odhodlával k nějakému cvičení, pak jsem náhodou narazil na nově otevřenou Tělárnu, tak jsem to šel zkusit a už víc než rok sem s chutí chodím. Trénink je vždy výborně připravený, trenér stále sleduje jestli cvičím správně a pokaždé se parádně "zničím". V práci sedím u počítače a tohle cvičení mě skvěle protáhne, nabudí a narovná záda. Cítím se mnohem ohebnější a silnější. Doporučil bych to Každému...ať sportovec nebo "kancelářská krysa", každý si v Tělárně užije. Je tam dobrá parta, vždycky sranda a Lukaso je super člověk a skvělý trenér

KAREL KŠÁNAVEDOUCÍ ODDĚLENÍ

V Tělárně jsem v podstatě očekávala to, co od předchozích pokusů o cvičení. Nic. S nadšením rychle začnu a ještě rychleji vyřízená skončím. Ale ono mě to chytlo a je to super, skvělý, báječný a těšim se na každý další trénink. A pozor, já "gaučový typ" se pokouším cvičit i doma. Teda dle instrukcí uvolňovat krk a ramena. A to i když jdu spát. Je mi líp, pomalu mě přestávají bolet záda, začínají se probouzet ostatní svaly. Fakt jsem zjistila, že nějaké mám a začínají opravdu pracovat. Doporučuji všem maminám i všem "gaučákům". To prostě musíte zkusit, tohle se vám "dostane pod kůži"...

ILONA KVĚTOŇOVÁUČITELKA