KETTLEBELL

SILOVĚ KONDIČNÍ CVIČENÍ S KETTLEBELL 

ÚVODEM

Tréninky KETTLEBELL jsou kombinací cvičení se železnou koulí a vlastní vahou.

Ke cvičení se primárně používá činka jménem KETTLEBELL. Jde o silově-kondiční cvičení, které proveří tvou sílu, vytrvalost i kondici. Je vhodné především pro ty, kteří mají rádi rozmanitost a komplexní cvičení. Trénink patří k těm náročnějším cvičením, nicméně vždy je možné jej přizpůsobit.

Může též sloužit jako rehabilitace - prevence zdravotních potíží.

KETTLEBELL

Kettlebell  je tradiční posilovací náčiní původem z carského Ruska, rusky girja – litinová koule podobná dělové kouli s plochým dnem a uchem/madlem. Využívá se jako tréninkové nářadí k získání (různých typů) síly, celkové kondice a ke ztrátě tělesného tuku.

Koule jsou většinou dostupné ve vahách se 4 kilovým odstupem tj. 4, 8, 12, 16, 20, 24 kg atd..

Cvičení s kettlebell je velmi variabilní a komplexní. Krom švihových cviků jako je SWINNG nebo SNATCH můžeme cvičit i tlaky, nadhozy či dřepy.

Váhy pro muže: 16-24kg, pro ženy 8-16kg

BENEFITY

  • KOORINACE TĚLA
  • ZPEVŇUJE CORE
  • SÍLA A KONDICE
  • SVALOVÁ ROVNOVÁHA
  • VHODNÉ PRO ŽENY I MUŽE
  • VELMI EFEKTIVNÍ
  • POSILOVNA VŠE V 1
  • FLEXIBILITA

JAK TRÉNINK PROBÍHÁ?

  • ROZCVIČKA + MOBILITA
  • CVIČENÍ S KETTLEBELL
  • WORKOUT
  • POSÍLENÍ CORE
  • STREČINK

Délka tréninku cca 60 minut

DOPORUČENÉ VYBAVENÍ

Kettlebell potřebuješ určitě, ostatní je výhodou

  • TY A TVOJE TĚLO :)
  • KETTLEBELL
  • TRX
  • ODPOROVÁ GUMA
  • VELKÁ OSA