E.M.O.T.M. X 10´

EveryMinuteOnTheMinute - česky každou minutu na minutu.

Tzn. předem danej předpis, který odstartuješ na začátku každý minuty a čím rychlejš ho uděláš, tim dýl odpočíváš než ti cinkne další minuta. Doufám, že je to srozumitelný :-D

Čili E.M.O.T.M. x 10´ v podobě 10x KB Swing, 5x Goblet Squat. Za mě 32kg Kettlebell, pro tebe co uneseš

DÉLKA 2:09


Swing 10x10, G-SQT 10-1

Za nějakých 10minut hotovo. Zapotíš se podle toho jak rychle pojedeš a hlavně podle toho, jak těžkej Kettlebell použiješ. Já si vzal 32kg opět záleží na tom, jak velký zvíře jsi.

No a jak to vypadá: 10 KOL
KB Swing - 10 opakování na každý kolo
Goblet Squat - žebřík od 10 do 1

Čili každý kolo 10 Swingů, u squatů začneš na 10ti a každý kolo jedno opakování ubíráš. Jednoduchý jak facka:)

DÉLKA 2:16


ŽEBŘÍK

KB Swing v počtech - 50-40-30-20-10
Goblet Squat v počtech - 5-10-15-20-25

Čili 50 swingů - 5 dřepů, 40 swingů-10 dřepů atd...

Za mě opět 32kg Kettlebell, ty vyzkoušej s tím co uneseš.

2:31


Swing, 1/2 TGU a Goblet Squat

Přidal jsem vám navíc jeden cvik a to ještě v polovičnim provedení, ať to začne bejt trošku zajímavější.

No a jak to vypadá.

Pro mě 4Kola:
25x Swing - 32KG
2+2 1/2 TGU - 28KG (2x na jednu ruku, hned na to na druhou)
15G. SQT - 32KG

Pauza jak potřebuješ, jinak se to dá celý zmáknout do 15-ti minut. 

DÉLKA 3:59