CO SE DĚJE

POD

POKLIČKOU

Na stránkách v MENU zde vlevo vám chci trošku více přiblížit můj způsob práce v oblasti funkčního cvičení.

Bohužel, díky době, která nás usadila do židlí, před monitory počítačů a spárů elektroniky, naše tělesná schránka jednoduše chřadně, tělo i mysl degeneruje. To co pro nás v mládí bylo samozřejmostí se v dnešní době učíme znovu. Nemluvím o chození, jízdě na kole nebo podobných aktivitách, mluvím o přirozeném funkčním pohybu, které naše tělo vykonávalo automaticky.

Jedná se hlavně o 3 základní principy nejen funkčního cvičení, ale i přirozeného chování těla.

  1. Dýchání a aktivaci hlubokého stabilizačního systému
  2. Funkci zádových svalů a jejich zapojení do komplexního pohybu
  3. Flexe a Extenze kyčelního kloubu.

Všechny tyto body jsem pro vás strukturovaně rozdělil, viz. MENU výše tak, aby jste se v tom dokázali vyznat. Nechci vás zatěžovat vyloženě odbornými výrazy. Já jsem praktik. A snažím se hlavně o praktické využití těchto pohybů, což se mi mou dlouholetou praxí osvědčilo na mých klientech. Proto jsem dlouhosáhlé články vyměnil za praktické, krátké a cílené videonávody. Věřím, že to pro většinu z vás bude přehlednější a jednodušší na pochopení.

Krásou těchto 3 věcí je, že je děláme všichni stejným způsobem, skládají se ze stejných svalů, aktivují se stejným způsobem a pro všechny z nás mají stejné využítí. Čili dohromady dávají určitou míru UNIVERZÁLNOSTI. Neberte mě prosím doslova. Každý z nás je unikát, každý z nás má jiné držení těla, každý z nás má jiné svalové dysbalance, ale v principu tyto 3 věci děláme všichni stejně. Tak dost kecání a koukněte, co jsem pro vás připravil. :-)